هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 3 اسفند 1392  1:46 PM
بیانیه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در مورد تیم تنیس روی میز بانوان نیک اندیش شهرداری اصفهان

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در مورد حواشی به وجود آمده تیم بانوان بیانیه صادرکرد. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

جناب آقای سید منصور علوی

مدیریت محترم سایت ttraket.com

با سلام احتراماً پیرو حواشی به وجود آمده در خصوص انتشار یا عدم انتشار عکس بازیکنان تیم شهرداری نیک اندیش اصفهان در سایت های مرتبط با تنیس روی میز مطالبی را در جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می­رساند، که خواهشمند است طبق عرف مطبوعات و سایت های خبری در سایت ttraket درج فرمائید.

1-     درج مطالب توهین آمیز و ورود به حوزه شخصی افراد در مورد یکی از دوستان مشترک خارج از عرف مطبوعاتی و مغایر با اخلاق و شرع می باشد و نتیجه ای جز کینه توزی بیشتر و آسیب به خانواده تنیس­روی­میز نخواهد داشت؛ لذا خواهشمند است این مطلب از روی سایت جنابعالی برداشته شود.

2-    نقد و انتقاد اصولی دارد که انشاالله همه ما؛ علی الخصوص بنده حقیر به آن توجه بیشتری خواهیم نمود؛ که خدای ناکرده آخرت خود را به اما و اگر نیاندازیم.

3-    جذب و عقد قردارد بازیکنان تیم نیک اندیش شهرداری؛ فقط و فقط طبق نظر سرمربی تیم و بدون در نظر گرفتن توصیه شخص ثالث و با توجه به شایسته سالاری و نکات فنی تنیس روی میز بوده است؛ و اعتقاد بر این است که تمامی بازیکنان این تیم به لحاظ توجیه فنی سرمربی شایستگی حضور در تیم قهرمان ایران را دارند و از حمایت همه جانبه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان برخوردار  می باشند.

4-    انتخاب سرمربی تیم طی مصوبه کمیته فنی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و پیشنهاد سه گزینه به باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان بوده؛ و باشگاه در انتخاب سرمربی تام الاختیار عمل نموده است و در حقیقت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان حامی معنوی این تیم می باشد.

5-    از تمامی سایت های مرتبط با تنیس روی میز خواهشمند است از انتشار اخبار مربوط به تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان خودداری نموده؛ چرا که انتشار هر مطلبی سودمندی جز ایجاد حاشیه و تنش در تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر است را در بر ندارد.

6-    سایت esfahantt.com سایت رسمی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان بوده و در صورت لزوم اطلاع رسانی در مورد اخبار و مسائل تیم تنیس روی میز نیک اندیش این مطالب بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

7-    تیم تنیس روی میز نیک اندیش شهرداری اصفهان طفل صغیر نبوده و حامیانی قدرتمند از جمله باشگاه نیک­اندیش شهرداری اصفهان و هیأت تنیس روی میز استان اصفهان دارد که در صورت لزوم با تمامی نفوذ و قدرت از این تیم حمایت خواهند نمود.

8-    مصاحبه کادر فنی و بازیکنان این تیم الزاماً می بایست طی هماهنگی قبلی با مدیریت باشگاه نیک اندش شهرداری صورت گرفته و افراد پیش گفته می بایست از اظهار نظر در مورد مسائل مدیریتی و حاکمیتی تیم پرهیز نمایند.

9-    هیأت تنیس روی میز استان اصفهان خود را وام دار و مغروض به هیچ طیف یا جریانی در تنیس روی میز ایران نمی داند و تمامی تصمیمات را قاطعانه و فقط با توجه به مصلحت فنی تنیس روی میز با قدرت اجرائی خواهد نمود؛ لذا افرادی که می خواهند طی پروسه احترام متقابل با این هیأت همکاری داشته باشند میبایست به این مبانی احترام کامل بگذارند.

10-  انتشار اخبار منصفانه و رعایت حقوق بازیکنان بدون توجه به خویشاوندی آن ها با دیگران و یا وابستگی های دیگر و مستقل دانستن هر بازیکن یکی از اصولی است که می بایست همگی ما از جمله دوست مشترکمان به آن اعتقاد داشته و احترام بگذارند.

11-  امیدوارم همه ی ما قبل از این که مربی خوب، بازیکن خوب، مدیر خوب، و یا منتقد خوبی باشیم؛ بتوانیم انسان خوبی باشیم؛ و به خاطر مسائل زودگذر و فانی مادی و دنیوی از طعم لذت بخش دوستی و رفاقت بی بهره نمانیم؛ چرا که هیچ قیمتی را برای رفاقت ها نمی شود تعیین کرد.     

 

 

                                                                                     خادم جامعه تنیس روی میز

                                                                                     مهدی تکابی